Fase Cicle del IX Certamen de Lectura en Veu Alta

El passat dijous va tenir lloc a la biblioteca de l’escola la Fase Cicle del IX Certamen de Lectura en Veu Alta que celebrem cada any a l’escola.

A la Fase Nivell va venir d’invitat el regidor d’Ensenyament Carlos Serra Ventura i aquesta darrera setmana a la Fase Cicle, la bibliotecària Neus Bertomeu Sabaté. Un plaer haver-los tingut a l’escola.

Els finalistes d’aquesta Fase Cicle han estat:

• Gurmets vermells: Emma Jareño Ventura (3r verd), en primer lloc i Aitana Gilabert Conesa (3r verd), en segon lloc.
  • Gurmets verds: Ainoa Peris Arques (5è roig), en primer lloc i Sira Folch Rius (5è verd), en segon lloc.

Enhorabona per haver arribat aquí i molta sort en la propera Fase! Si cliqueu damunt la imatge, podreu veure imatges dels finalistes llegint en Veu Alta.