Comença la Setmana de la Geografia a la nostra escola!

Avui hem donat el tret de sortida a la Setmana de la Geografia, una experiència plena d’aprenentatges i descobriments per a tot l’alumnat. Al llarg dels pròxims dies, cada curs treballarà diferents àmbits del nostre territori per conèixer-lo millor i aprendre d’una manera activa i significativa.

L’alumnat de la Comunitat Mitjana ha començat aquesta setmana amb molta il·lusió i ja han iniciat els primers reptes geogràfics, adaptats a cada nivell:

  • 1r treballarà el municipi, descobrint llocs especials, ubicant els punts més destacats i aprenent a identificar el seu entorn més proper.
  • 2n explorarà la comarca del Baix Ebre, ubicant els pobles, coneixent les seves característiques i aprenent la seva geografia.
  • 3r s’endinsarà en el territori de les Terres de l’Ebre, descobrint la seva riquesa natural, cultural i històrica.

Aquesta setmana serà, sens dubte, una gran oportunitat per aprofundir en la connexió amb el nostre entorn i potenciar el sentit de pertinença al territori.

Continuarem compartint més moments i activitats al llarg de la setmana! 🌍

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut