REUNIÓ DE FAMÍLIES

Aquesta tarda, després de l’escola, ens hem reunit les mestres i les famílies de l’escola per explicar com hem començat el curs, els projectes que tenim pensats i compartir aquest espai de l’escola que sigui per a tothom!

Primer ha xerrat la Nia en representació del Consell Comarcal del Moianès. Ella ha explicat el funcionament de l’espai del migdia i de les diferents campanyes i activitats que tenen d’acompanyament a les famílies. Tot seguit la Sònia Sánchez, regidora d’educació, ha explicat la importància de treballar tots junts pel bé del poble. Ha comentat que al poble s’està organitzant tres festes importants: Nadal, Sant Jordi i la Festa Major. Segur que des de l’escola ens hi trobarem en aquestes festes.

Tot seguit en Toni ha presentat a totes les mestres de l’escola. Ha comentat la importància que tothom es senti identificat amb l’escola i que ha de ser un lloc de trobada. Ha explicat els diferents projectes com, el de la creació d’un jardí botànic o les conferències.

Tot seguit les famílies van anar a les aules per acabar de detallar algunes explicacions amb les tutores de cada grup.

Volem agraïr la feina de canguratge de la Marta que va venir des del Consell Comarcal del Moianès. Gràcies!

Segur que serà un gran curs! Gràcies per venir tothom!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *