CELEBREM LA CASTANYADA

Aquest dimarts hem celebrat la castanyada a l’escola. El matí hem anat d’excursió fins al camp de futbol, al costat del càmping. Hem jugat, hem buscat pedres, troncs… i cap al migdia hem tornat a l’escola. Avui hem dinat a fora al patí i hem convidat a famílies a venir. Han vingut algunes i els hi agraïm molt!

A la tarda els pares i mares han començat a coure les castanyes. Mentre, les mestres hem fet uns jocs de cucanya: el mocador, cursa de sacs i portar una castanya amb una cullera.

Les famílies també han portat panellets, sucs de fruita i moniatos. Hem menjat les castanyes, xerrat…en fí hem fet créixer la comunitat educativa de l’escola de SQS!

Agraïm molt l’ajuda de les famílies i l’Ajuntament per celebrar tots aquests dies. Gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *