COMENCEM ELS ESPAIS D’APRENENTATGE

Aquest dimecres després del pati hem començat els Espais d’Aprenetatge. Els petits han fet minimons i els nens i nenes de primària hem fet tres espais: Laboratori viu, televisió i Espai 2.0. A televisió faran un curtmetratge, a Laboratoir viu combinaran tècniques de relaxació amb coneixements del cos i a l’Espai 2.0 s’iniciaran a les noves tecnologies amb diferents programes.

Va anar molt bé, tot i que encara ens estem coneixent segur que sortiran uns productes finals molt xulos! Ja us anirem informant.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *