LECTURA EN VEU ALTA

Ens agrada estrenar la nostra nova web explicant una acció relacionada amb una activitat que ens agrada molt: la lectura.

Després de llegir molt durant tot el curs, ens vam animar a presentar-nos al certamen de Lectura en veu alta de Catalunya

Així, doncs, cada classe de la Comunitat de Grans va escollir un bon lector o lectora i el dimarts passat van fer una prova davant del jurat per escollir els representants de l’escola.

El jurat estava format per grans lectores: l’Elisabet, directora de l’escola; la Carme, mestra de la biblioteca; la Maria, de l’AMPA; l’Enriqueta, mestra jubilada; la Montse, de la comunitat de Mitjans i la Rosa, de la comunitat de Petits.

Van haver de deliberar i rumiar força estona per escollir, ja que tots els lectors van fer molt bon paper.

Finalment es va decidir que les representants de l’escola serien la Mar i la Rita i els suplents el Yasin i la Laia.

Enhorabona per la bona feina feta per tots!

El dia 13 va ser el gran dia: la Rita i la Mar van fer un bon paper a Manresa i van viure una magnífica experiència.