CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Avui s’ha celebrat a Santpedor, en el magnífic escenari del convent de Sant Francesc, la final de zona del Certamen de Lectura en Veu Alta.

Hi han participat l’Aina de Miguel i la Carla Juárez que van quedar finalistes en el procés de selecció de l’escola.

Després d’una lectura esplèndida i de “competir” amb nois i noies d’altres escoles que també han mostrat un altíssim nivell, el jurat ha decidit que l’Aina passi a la final Territorial.

El matí ha estat emocionant i divertit: llegir i escoltar lectures, gaudir i participar d’un espectacle de percussió corporal i compartir estona i foto amb els companys de l’escola de Llobera.

Des de l’escola volem felicitar la Carla i l’Aina pel seu esforç i la seva bona predisposició per gaudir dia a dia de la lectura.

Aina, desitgem que segueixis representant Setelsis amb el mateix encert! Enhorabona!

Les fotos del dia.