SORTIDA EN FAMÍLIA A LA NEU

El passat diumenge 26 de gener, l’AMPA de l’Escola Setelsis va preparar una sortida en família a l’estació d’esquí Tuixent – la Vansa. Malgrat les conseqüències negatives del “Glòria” i els dubtes que va generar, després de la seva retirada vam poder gaudir d’un dels paisatges més esperats i desitjats de l’hivern: les muntanyes nevades.

Diumenge, doncs, un grup de mares, pares i alumnes de l’escola vam trepitjar, la neu, vam aprofitar per fer ninots, baixades en trineu, una caminada amb raquetes de neu tot fent un petit itinerari interpretatiu de les petjades i rastres que ens deixen els animals que viuen al bosc,… en definitiva: viure, veure, respirar, tastar i sentir la neu en primera persona, bona companyia i en un entorn impressionant.

Els adults vam gaudir veient com els petits i no tan petits de la casa s’ho passaven d’allò més bé, i ells estaven tan emocionats de veure aquell paisatge tan impressionant amb una nevada com feia temps que no es veia que irradiaven energia i ganes de repetir l’experiència. I és que… qui es pot resistir a gaudir en família?