REPTE 6: JUGA A SER UNA OBRA D’ART

Hola famílies,

Avui us proposem un nou REPTE D’ART que no només és divertit, sinó que aguditza l’enginy i ens permet guanyar bagatge cultural. Estem parlant del #ArtAtHomeChallenge, o el que és el mateix, reproduir amb el material que tinguem a casa una obra d’art. Podeu reproduir obres d’art de tots els estils i èpoques. Segurament haureu vist que això d’imitar obres d’art a casa és un dels reptes virals (i culturals) del confinament. Us hi animeu?

Si és així, podeu compartir les vostres creacions fent-nos arribar una foto al correu d’escola: escolasetelsis@xtec.cat o a través del whatsapp del vostre delegat/da o bé el pengeu directament amb els hashtags #ArtACasa #ArtAtHomeChallenge #JoEmQuedoACasa. Així també dinamitzarem l’activitat a través de les nostres xarxes socials.