ODS a 3r

Els i les alumnes de 3r hem començat a treballar els ODS (Objectius Desenvolupament Sostenible) dins l’Espai d’Educació en valors.

ODS 1 FI DE LA POBRESA

ODS 5 IGUALTAT DE GÈNERE

L’estudi d’aquest ODS ens ha permès, a través d’un enfocament interdisciplinar, endinsar-nos en el món de dues dones espectaculars i valentes com Pilarín Bayés i Frida Kahlo que amb la seva audàcia i determinació van trencar molts estereotips de la seva època.

A més a més, el nom de les tres classes de 3r està relacionat amb la coneguda Pilarín Bayés.

Per acabar i, dins el marc de la campanya “Les dones hi som, i sempre hi hem estat” engegada en commemmoració del Dia de la Dona (8 de març), la Pilarín Bayés és la protagonista del plafó que trobareu al Consell Comarcal. Escanageu el codi QR que hi trobareu i veureu com els i les alumnes de 3r hem treballat aquesta espectacular dona!

ODS 15 VIDA D’ECOSISTEMES TERRESTRES

Aquest article l’anirem actualitzant a mesura que anem treballant els diferents ODS.