LA BIBLIOTECA OBRE LES PORTES

L’alumnat de la Comunitat de Mitjans i de la Comunitat de Grans ja ha pogut fer un tastet de la sessió setmanal que cada grup dedicarà a la biblioteca al llarg d’aquest curs.

Descobrir tresors literaris, gaudir d’una estona de lectura reposada o realitzar el préstec d’un llibre captivador  no seran les úniques activitats que s’hi realitzaran, ja que s’han preparat un seguit de propostes interessants al voltant del món del llibre, la lectura i l’oralitat que de mica en mica anirem revelant.

Perquè tal i com va expressar l’escriptor Isaac Asimov mitjançant una carta enviada a uns alumnes que havien inaugurat la biblioteca de la seva escola:

Estimats nens i nenes:

Felicitats per la nova biblioteca, perquè no és només una biblioteca. És una nau espacial que us portarà fins als més llunyans límits de l’Univers, una màquina del temps que us portarà al passat llunyà i al futur llunyà, un professor que sap més que cap ésser humà, un amic que us entendrà i consolarà i, per damunt de tot, una porta a una vida millor, més feliç i més profitosa.

Isaac Asimov