JORNADA DE PORTES OBERTES I PREINSCRIPCIÓ

Arribem un altre any a l’important moment en què les famílies ens enfrontem a la delicada tasca d’elecció d’escola per als nostres fills. En un moment tan especial com aquest, la nostra escola ha preparat les jornades de portes obertes perquè conegueu el projecte que hi duem a terme.

El període de preinscripció serà del 29 de març al 9 d’abril de 2019, ambdós inclosos.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A LA PREINSCRIPCIÓ

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació de l’alumne/a.
  • Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne/a, si en té.
  • Original i fotocòpia del DNI, NIE, passaport o altre document d’identitat de la mare i del pare, o tutor/a.
  • Original i fotocòpia del carnet de vacunacions o certificat equivalent.
  • Original i fotocòpia de la targeta sanitària.
  • 1 fotografia actual de l’alumne/a mida carnet.
  • Documentació acreditativa de la renda anual de la unitat familiar si s’al·lega que s’és beneficiari de l’ajut de la renda garantida de ciutadania.
  • Original i fotocòpia del carnet vigent de família nombrosa o monoparental, si s’al·lega aquesta condició.
  • Original i fotocòpia del certificat de discapacitat, si s’al·lega aquesta condició.

Per saber-ne més: Resultat d'imatges de gencat