INFORMACIÓ JORNADES DE VAGA ALS CENTRES EDUCATIUS AL MARÇ

Benvolgudes famílies,

Us informem que els sindicats USTEC, UGT, CCOO, Aspepc, Intersindical, CGT i USOC han convocat vaga els dies 15, 16, 17, 29 i 30 de març en protesta per les polítiques del Departament d’Educació.

D’altra banda, la Intersindical-CSC, la Coordinadora Obrera Sindical (COS), USTEC i el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) han convocat a la vaga a tota la comunitat educativa el proper 23 de març en protesta contra la sentència judicial que obliga a impartir a les escoles catalanes el 25% de les classes en castellà i a favor del model actual d’immersió lingüística.

Una part dels docents de l’escola exerciran el seu legítim dret a la vaga el primer dia, dimarts 15. Amb aquestes circumstàncies, des de la direcció no podem garantir l’atenció amb normalitat dels alumnes durant tota la jornada. En qualsevol cas, sí que es garantiran els serveis mínims que ha dictat el Departament d’Empresa i Treball.

Dels altres dies (16, 17, 23, 29 i 30) informarem directament, si hi ha res a dir.

Salutacions cordials,

Elisabet Traveset Guilanyà