EL RETORN DE SETEL I TELSIS!

En els inicis d’aquest curs, va sorgir la idea de recuperar en SETEL i TELSIS, dos personatges que havien format part de l’imaginari de l’escola i que, en els darrers anys, havien perdut part de la seva presència entre l’alumnat.

En Rubén va proposar incorporar-los dins del món dels llibres i de la lectura i, per tant, va sorgir la idea que passessin a formar part a la biblioteca de l’escola com els personatges que ens conviden a entrar en l’univers literari.

A partir d’aquest moment, es va dissenyar les figures (recuperant la seva imatge primigènia) i la classe de 5è A va entomar la proposta com a seva i va vertebrar un projecte per tal de presentar a la resta de l’escola en Setel i Telsis.

Finalment, la colla de 5è A va pensar que la millor manera d’introduir-los era a partir d’un conte que, alhora, recuperés la història de la seva creació primigènia.

La Roser, una de les artífexs de l’existència dels personatges, va esdevenir la mestra de cerimònies de la gestació de la història.

Aquest conte s’anomena LA BIBLIOTECA SUBTERRÀNIA i el pots recuperar AQUÍ.

Si vols veure imatges de les diverses presentacions realitzades per l’alumnat de 5è, clica la següent imatge.