CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA EN CONFINAMENT

Bon dia,

entre les activitats que han canviat degut al confinament, hi ha la participació al Certamen de Lectura en Veu Alta.

Els organitzadors del Certamen, ens proposen una nova modalitat de participació que tindrà aquestes característiques i va adreçada als alumnes finalistes de la nostra escola:

* El format no serà de concurs, sinó participatiu, de manera que no hi haurà un jurat per triar els guanyadors.

* Si tens a casa el llibre que has preparat, et demanem que en llegeixis un fragment. Si no el tens a mà, pots llegir un fragment de qualsevol llibre que t’agradi. Cal llegir d’un llibre,  en paper o en digital, no es pot llegir d’una fotocòpia.

* Si el llibre és en paper, has d’ensenyar a càmera la coberta del llibre.  Si el llibre és digital, cal que es vegi que l’estàs llegint d’una plataforma legal (biblioteca, Kindle…).

* Cal dir en veu alta, abans de començar, el TíTOL, el NOM i COGNOM de l’autora o de l’autor, l’EDITORIAL que el publica. No s’acceptaran vídeos que no continguin aquesta informació.

* Cal llegir un fragment del llibre: de mitja pàgina a una pàgina si és un conte o una novel·la. Aquí trobaràs exemples de la llargada aconsellada: Quarts_XVI_CLVA_Verds. També pot ser poesia. El vídeo no pot durar més d’un minut.

* Si per qüestió de privacitat no vols que se’t vegi la cara, et pots enregistrar de perfil, en un pla zenital (veurem la part de dalt de cap i el llibre), amb el llibre tapant-te la cara, d’esquena…

* El vídeo el pots enviar a la tutora o a escolasetelsis@xtec.cat Es penjarà a les xarxes de l’escola i també a les del Certamen de Lectura en Veu Alta.

* Si vols saber més informació, pots anar a la pàgina: https://www.lecturaenveualta.cat/compartim-lectura/

Tot i que el confinament ens ho fa tot diferent, nosaltres t’animem a seguir llegint amb il·lusió!

??

#acasallegimenveualta