4a EDICIÓ DELS PREMIS DEL PLA CATALÀ DE L’ESPORT A L’ESCOLA

Aquest passat dijous 16 de novembre de 2023, l’escola Setelsis ha estat present a l’acte d’entrega de la quarta edició dels premis Pla Català d’Esport a l’Escola, organitzats per l’Agrupació d’Associacions Esportives Escolars de Catalunya, amb el suport del Consell Català de l’Esport.

Aquests premis són un reconeixement a aquelles entitats i persones que, tant a través de la seva acció directa com també gràcies a la seva influència o suport, treballen per transformar positivament la realitat social dels infants i adolescents catalans, mitjançant l’esport i/o l’activitat física en l’entorn escolar.

L’escola Setelsis ha obtingut dos premis: un en la categoria de «centres primària» i l’altre com a secció esportiva d’escoles de primària.

La Sílvia Boix, directora del centre, ha posat en valor la bona tasca de l’associació de famílies i dels mestres d’Educació Física durant tot l’any per tal de tenir una oferta extraescolar variada i de qualitat, mentre que el mestre d’educació física i coordinador de PCEE a l’escola, el sr. Carlos Domènech, ha destacat la importància de donar sentit al desenvolupament d’activitat física en l’àmbit escolar tot relacionant-ho amb l’oferta i les possibilitats de l’entorn proper, participant en les activitats extraescolars així com en les propostes del Consell Esportiu del Solsonès.

L’acte s’ha celebrat en un marc de referència esportiva, l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya, a Barcelona, amb la presència dels màxims representants de la UCEC, del Consell Català de l’Esport i de l’esport escolar a Catalunya.

MOLTES FELICITATS!