Visita autora Mar Font a 6è

Durant aquest curs, l’alumnat de 6è hem compartit i llegit diferents llibres. Un d’ells ha estat: Tu voldries ser el meu avi?

Com a activitat final, hem tingut la sort que, per tercer any, ens visités la seva autora. La Mar Font ha compartit amb nosaltres la seva vivència com a escriptora i ens ha donat alguns consells per fer dels nostres relats, històries magnífiques. L’alumnat també ha pogut fer alguna pregunta i ens ha desvetllat una primícia: hi haurà segona part l’any 2024! Coneixerem a un nou personatge que té un anell de calaveres!

Quines ganes de saber com continuen les històries d’en Pol imaginades per la Mar!