Sortida a Can Putxet 5è

El dimecres 18 d’octubre de 2023, els alumnes de 5è de l’escola St. Pau vam anar d’excursió a Can Putxet, a prop de St. Celoni. L’autocar ens va recollir a Sant Pol i ens va deixar al nostre destí. Vam fer diferents activitats per fomentar la cohesió entre nosaltres.

El primer que ens van demanar que féssim va ser esmorzar. Quan tots vam acabar, ens van dividir en quatre grups.

Vam fer:

ORIENTACIÓ: Ens vam orientar pels terrenys de Can Putxet amb un mapa, buscant diferents fites.

REPTES: Teníem diferents reptes i un temps per fer-los. Si no ho aconseguíem teníem penyora.

HUMOR GROC: És un programa de la televisió en el qual hem de passar circuits i obstacles. Vam simular que hi participàvem.

Més tard, cap a les dues, vam dinar tots junts en uns bancs. La resta de la tarda ens van deixar fer joc lliure. Finalment, a les 14:50h ens va recollir  l’autocar per tornar-nos a Sant Pol i donar per finalitzada la sortida a Can Putxet.

Les activitats eren molt divertides i els monitors molt simpàtics. Ens ha encantat!

Per veure fotografies de la sortida, cliqueu a la imatge.

Aquest article ha estat redactat i publicat per alumnes de 5è.