Activitat “Recomana’m”

Els alumnes de cinquè han anat a la Biblioteca Can Coromines per aprendre a fer una recomanació literària.

A classe s’ha fet un treball previ amb els equips cooperatius per tal de poder fer la tria del llibre que, com a grup, volien portar a la Biblioteca. Un cop allà, han après a redactar una recomanació literària, identificant les principals parts que ha de contenir una recomanació. Després de preparar-se-les bé, s’han enregistrat les recomanacions a fi de que aquestes puguin ser emeses pel programa “Entre llibres” a la Ràdio Sant Pol.

Podeu escoltar-les en directe cada dijous i diumenge o bé, des del podcast que teniu aquí:  https://www.ivoox.com/podcast-entre-llibres_sq_f1518352_1.html

Per veure el recull d’imatges de l’activitat, podeu clicar a la fotografia de dalt.

Aquí teniu, el programa on s’emeten les primeres recomanacions per part d’alumnes de 5è A.