XERRADA “Les pantalles, xumet emocional dels nostres fills?”

Com ja us vam informar des de l’escola, i dins l’estratègia digital del centre, estem duent a terme accions sobre l’ús de les pantalles i la seguretat digital.
Per aquest motiu, el  proper dimarts dia 6 de febrer a les 17h en el centre, l’escola i l’AFA, organitzem la primera xerrada per a les famílies de I3, I4, I5, 1r i 2n sobre “Les pantalles, xumet emocional dels nostres fills?”.  Aquesta activitat serà portada a terme per l’Associació de Consumidors Audiovisuals.
Per tal de poder organitzar la xerrada, us demanem que ompliu aquest FORMULARI. En aquest mateix formulari, podreu sol·licitar el servei d’acollida GRATUÏT durant l’estona de la xerrada. Si alguna família necessita deixar els fills/es abans d’aquesta hora, des de les 16:30h haurà d’abonar un preu simbòlic de 2€ socis de l’AFA / 3€ no socis de l’AFA que se us cobrarà pel TPV.
Per tal de preveure el nombre de monitors/es que necessitarem. CAL QUE OMPLIU EL FORMULARI ABANS DEL DIA 1 DE FEBRER.
Donada la importància i la necessitat dels temes que s’abordaran a les xerrades, us animem a participar ja que, el vostre paper d’acompanyant de l’alumnat és molt rellevant.