Visita a l’Institut

Ahir, els nois i noies de sisè van anar a l’Insitut Sant Pol de Mar-La Vallalta per fer una visita a les seves instal·lacions i conèixer el seu funcionament.

Alumnes i mestres de l’institut van preparar diferents activitats als espais del centre i en cada una es podia rebre informació relacionada amb tot allò que es fa a l’institut. Alguns exalumnes de l’escola els van acompanyar i van explicar com es van anar adaptant a la nova experiència de l’ESO.

Va ser una visita molt interessant on es van resoldre molts dubtes que l’alumnat de sisè té respecte el canvi d’etapa.