VAL ESCOLAR

Les famílies dels alumnes de primària rebran aquest estiu dos xecs per un valor total de 100 euros per a la compra de material escolar.

Els diners es podran destinar a l’adquisició de llibres, diccionaris, papereria, material d’escriptura, calculadores, motxilles o jocs educatius.

Els vals arribaran per correu postal. La primera distribució es durà a terme durant el mes de juliol del 2023.

Per activar el val s’ha d’accedir al web valescolar.cat i fer els passos següents:

• Anar a la secció “Activa els vals”
  • Introduir l’identificador de l’alumne/a i el PIN que hi ha als vals. (L’identificador IDALU, l’heu rebut de l’escola)
  • Introduir el número de telèfon mòbil
  • Introduir el codi que es rebrà al mòbil.

Els vals es poden fer servir des que es validen fins al 30 de novembre del 2023.

Pots bescanviar els vals en els comerços adherits a la campanya. Els pots consultar al cercador de la pàgina valescolar.cat.

Per a més informació, podeu consultar el web  https://valescolar.cat/