Reunions pedagògiques

Benvolgudes famílies,

S’acosten les dates de les reunions pedagògiques d’aula amb l’objectiu d’oferir un espai d’intercanvi entre família i escola, conèixer in situ les diferents activitats que es porten a terme a l’aula, aclarir dubtes, recollir propostes,… Us compartim els dies d’aquestes reunions que es portaran a terme entre aquest mes de febrer amb les/les tutors/es dels vostres fills/es.

Servei d’acollida:

Per tal de poder conciliar família i escola, l’AFA us ofereix servei d’acollida GRATUÏT pels dies de les reunions pedagògiques des de les 17:00h a les 18:30 h. Si alguna família necessita deixar els fills/es abans d’aquesta hora, des de les 16:30 h. haurà d’abonar un preu simbòlic de 2€ socis de l’AFA/3€ no socis de l’AFA que se us cobrarà pel TPV.

Us facilitem l’enllaç del formulari per fer la inscripció:

Formulari servei d’acollida