REFLEXIÓ SOBRE L’AVALUACIÓ

El passat dimecres 18 de maig vam poder gaudir d’un espai de reflexió sobre l’avaluació a l’escola amb les famílies que van venir a participar-hi. Valorem molt positivament totes les intervencions que es van compartir durant la trobada. Agraïm de nou la implicació dels participants i la seva col·laboració per construir plegats la transformació del procés d’avaluació del centre.

Us volem compartir el document generat amb la dinàmica realitzada durant l’espai de reflexió, així com un recull de vídeos on es reflexiona sobre l’avaluació.

Un cop recollides les aportacions de les famílies i haver tractat el concepte d’avaluació amb l’alumnat, el claustre continuarà incorporant aquelles millores necessàries per seguir avançant en la millora de l’avaluació a l’escola de les quals us mantindrem informats.

Moltes gràcies!