Projecte CUEME

El passat divendres 18 de maig, els alumnes de cinquè de l’Escola Sant Pau van estar al mercat local de Sant Pol venent els productes que han elaborat artesanalment dins el projecte CUEME.

Aquest projecte preten fomentar l’esperit emprenedor dels nois i noies i implica la constitució d’una cooperativa, l’elecció dels productes, dissenyar la imatge corporativa, les tasques de difusió i comunicació, la producció i la venda, i l’aportació de part dels beneficis a projectes d’interès social, entre d’altres aspectes.

Si voleu seguir amb imatges el projecte cliqueu aquí