Menú ABRIL

Us mostrem el menú del mes d’abril del menjador escolar.

Us comuniquem que des d’aquesta setmana tenim instal·lat un nou timbre que comunica directament amb el menjador. Quan necessiteu adreçar-vos al menjador o al matí, al servei d’acollida, haureu de pitjar el botó corresponent a aquests serveis.

Així dons, LA PORTA d’accés al centre ha de romandre TANCADA SEMPRE, per la seguretat de l’alumnat i les persones que hi treballen.

En el timbre veureu aquesta indicació:

MENJADORESCOLA

Si heu de fer qualsevol consulta o comunicar res al menjador ho heu de fer directament trucant al telèfon d’aquest servei: 93 760 31 12 i no a l’escola.