Informacions sobre la jornada intensiva

JORNADA INTENSIVA

El proper dimarts 5 de juny s’iniciarà l’horari de jornada intensiva de 9’00 a 13’00h fins el 22 de juny, darrer dia de curs.

SEP

Dilluns 4 de juny serà el darrer dia del Suport escolar del matí.

SERVEI DE MENJADOR

L’horari de menjador de la jornada intensiva serà de 13’00 a 15’30h. Com us vam informar, mitjançant l’Ampa, hi haurà servei d’acollida de 15’30 a 16’30h (per aquelles famílies que ja heu fet la sol·licitud). Per a més informació sobre aquest servei cliqueu aquí.

Els usuaris del servei de menjador, durant la jornada intensiva, que siguin d’infantil i de cicle inicial rebreu en paper on s’haurà d’indicar les dades de la persona responsable de recollir el nen o nena en acabar el servei. AQUEST DOCUMENTUS EL FACILITARAN MITJANÇANT ELS VOSTRES FILLS/ES DES DEL SERVEI DE MENJADOR.

EXTRAESCOLARS AMPA

Només es portaran a terme les activitats de teatre i pàdel i ho faran en l’horari habitual.

CASAL D’ESTIU

Us adjuntem informació ampliada , des de l’Ajuntament, respecte al casal d’estiu que es durà a terme a les instal·lacions de l’escola. TENIU FINS EL DIA 1 DE JUNY PER FER LA INSCRIPCIÓ ONLINE.