Important: ANIVERSARIS

Us fem arribar un document on podeu trobar les pautes per a la celebració dels aniversaris a l’escola.

Recordeu que els aniversaris es celebren l’última setmana del mes, tret dels que fan anys al setembre que ho celebren a l’octubre i els que en fan a l’estiu que ho celebren al juny.

Cada classe disposarà del calendari d’aniversaris amb els alumnes agrupats per mesos, així com també, recomanacions dels aliments més adients que es poden oferir a cada classe per tal de tenir en consideració les possibles intoleràncies i/o al·lèrgies.

Podeu descarregar el document clicant aquí.