Concurs Portada Agenda 2018-19

Els nens i les nenes de l’escola amb els seus equips base, des de P3 a 6è, han participat en el concurs per dissenyar la que serà la portada de l’agenda pel curs 2018-2019. Cada equip base ha fet una proposta basada en el tema de la celebració, el curs vinent, del 10è aniversari de la construcció del nou edifici de l’escola Sant Pau. Aquí podeu veure les diferents propostes que van ser exposades a l’escola  i votades pels mestres, pels representants d’aula dels alumnes, la regidora de cultura i l’alcaldessa.

Les quatre propostes més votades han estat aquestes.

I la portada guanyadora ha estat la de l’equip base anomenat ” ELS QUATRE FANTÀSTICS”. Aquí la teniu!!!