Comencem!!!

Benvolgudes famílies,

Com a novetat per l’actual curs que acabem de començar, us comuniquem que des de l’Escola Sant Pau farem ús de les xarxes socials per poder compartir les informacions i activitats que es van portant a terme a l’escola. Ens podreu trobar als nous canals d’Instagram i Twitter.

En aquest sentit, estem encantats i encantades de poder donar a conèixer les experiències que van sorgint al centre.

Esperem que pugueu seguir-nos i donar-nos el vostre suport perquè les nostres publicacions arribin a tota la comunitat educativa. Aprofitem per desitjar-vos un bon curs! Comencem!!!