Activitats final de curs

S’apropen els darrers dies de curs i us volem informar més detalladament sobre algunes activitats i aspectes a tenir en compte:

Divendres 16 de juny

– Alumnes de CM: aquest dia faran les Olimpíades al Parc del Litoral. Cal que portin gorra, roba, calçat còmode, crema solar posada de casa i una bossa petita amb esmorzar i aigua.

– Jornada esportiva 6è: l’alumnat de 6è compartirà un matí d’activitats esportives amb els/les nois/es de 1r d’ESO de l’Institut Sant Pol, a la platja. Rebreu un correu específic de la tutora amb el que hauran de portar per aquell dia.

Sopar comiat de curs (organitzat per l’AFA)

Dilluns 19 de juny

Circ art: els infants de l’escola gaudiran de diferents activitats relacionades amb el circ.

Dimarts 20 de juny

Jornada de Pati Compartit: amb la col·laboració de famílies voluntàries, es duran a terme jocs tradicionals als diferents espais oberts de l’escola.

Aquell dia,  l’AFA repartirà un gelat als nens/es.

Dimecres 21 de juny

– Gimcana d’arts escèniques: l’alumnat,  en grups  formats per nens/es de diferents edats  realitzaran proves relacionades amb les arts escèniques.

Dijous 22 de juny

– Ed. Infantil es durà a terme una petita festa celebrant el final d’etapa dels infants d’EI5.

– Comiat de l’alumnat de 6è: l’escola celebrarà el final de l’etapa escolar dels nens i nenes de 6è. Hauran de d’anar vestits amb pantaló (llarg o curt)  blau marí o negre i samarreta de qualsevol color llisa.
Recordem que les famílies de 6è estan convidades a aquest esdeveniment i s’obriran les portes a les 9.15h.
*Si els assistents a l’acte graveu o feu captació d’imatges, aquest material (imatge/ vídeo) només pot ser utilitzat de forma personal i domèstica. En cap cas es poden publicar o difondre a Internet, xarxa social, blog, …

– Es farà esmorzar compartit a càrrec de l’escola, per tant no caldrà portar-lo des de casa.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!