2n – PRIMERES UNITATS DE 2N!

Al primer període, l’alumnat de 2n va començar el fil conductor del curs: “Pokémon, Gimnàs de Poble Sant Pol”. D’aquesta forma, s’han estrenat com a entrenadors i entrenadores Pokémon, rebent un personatge en finalitzar cada unitat.

A la primera unitat, els alumnes van “visitar” el gimnàs de la Misty, que els va posar com a repte superar tots els jocs de les sessions per aconseguir la seva medalla. Els alumnes van jugar a diversos jocs tradicionals que van posar a prova les seves habilitats. A través del joc, també vam aprendre a conèixer com ens sentim i saber escoltar el nostre cos.

D’altra banda, a la segona unitat es van enfrontar al repte d’en Brock, on havien d’aplicar les habilitats motrius del llançament i la recepció en diverses situacions (jocs, activitats diverses i un nou esport: el Kanjam). A part, vam aprendre les parts principals del cos que ens permeten l’aplicació d’aquestes habilitats per acabar obtenint la segona medalla.

Algunes imatges del primer període:

Seguirem avançant per aconseguir totes les medalles!