1r – Educació Física a 1r!

Els alumnes de 1r ja han superat el primer trimestre d’Educació Física. Durant els primers mesos de curs, van treballar al voltant del fil conductor del curs: JURASSIC SCHOOL. D’aquesta forma, es van estrenar com a exploradors i exploradores jurassic amb el seu diari de l’explorador/a, trobant un dinosaure en finalitzar cada unitat.

A la primera unitat, l’Owen i la Claire els van posar com a repte superar tots els jocs de les sessions per aconseguir trobar el primer dinosaure. Els alumnes van jugar a diversos jocs tradicionals que van posar a prova les seves habilitats. A través del joc, també vam aprendre a conèixer com ens sentim i saber escoltar el nostre cos.

D’altra banda, a la segona unitat el repte a superar va estar aplicar les habilitats motrius bàsiques en diverses situacions (jocs i activitats diverses). A part, vam aprendre les parts principals del cos que ens permeten l’aplicació d’aquestes habilitats.

Es poden observar algunes imatges del primer trimestre al següent enllaç:

Els nens i nenes de 1r ja estan preparats i preparades pel següent repte! Seguim!