EI5 visita els comerços locals

El passat dimecres 26 d’abril els i les alumnes d’EI5 vam fer una ruta pel poble per conèixer els diferents comerços de Sant Pol. Aquesta activitat la vam realitzar amb equips cooperatius. Cada un d’ells s’encarregava d’explicar l’activitat que estàvem realitzant i de fer unes preguntes per tal de conèixer què s’hi fa a les diferents botigues del poble. A l’acabar les preguntes i observar tot allò que s’hi pot comprar a cada establiment, el comerç ens va entregar un sobre.

Va ser molt emocionant per nosaltres moure’ns per Sant Pol amb l’ajuda d’un mapa. Per parelles anaven consultant-lo i fixant-nos amb la ruta. Per acabar, vam anar a la plaça de l’hotel a esmorzar.

Una vegada a l’escola, cada equip va obrir el sobre que li havien entregat. A dins hi van trobar un recull on havien de respondre preguntes referides a cada establiment. També vam recordar quina ruta havíem fet tot marcant-la a la fotocòpia del mapa de Sant Pol.

Els comerços que vam visitar van ser: can Grimal, la pastisseria Sauleda, can Codina, ca la Tomassa, la Ferreteria de can Buch, la botiga de la Sara, la perruqueria Anahair, la botiga de la Montse, les Herbes, l’òptica Sant Pol i la farmàcia Causin.

Podeu veure el recull fotogràfic a través del següent enllaç:

https://drive.google.com/drive/folders/19ZOVn-ak6N9rnoj4vXuB_EjODUcNvJlB?usp=share_link