Presentació de la lectura “El ceptre de Zink”

El divendres passat, 21 d’octubre de 2016, els alumnes de sisè van tenir una trobada ben especial amb les escriptores Mercè Masnou i Helena Sales.

Les autores van visitar la nostra escola per presentar a l’alumnat de sisè el llibre “El ceptre de Zink“, la primera novel·la de la saga Kadingir.

Es tracta d’un llibre de fantasia i aventures que els transportarà a un món paral·lel ple de criatures fantàstiques i estrafolàries.

Els nens i nenes de 6è, han pogut tenir l’honor de començar la lectura a càrrec de la pròpia escriptora, que els ha llegit el primer capítol. Continuaran la lectura del llibre els propers dies a l’aula.

Si voleu veure fotografies de la sessió, cliqueu a sobre de la imatge.