Let’s Clean Up Europe 2018

Per segon any consecutiu l’alumnat de l’Escola Sant Pau ha col·laborat, durant aquest mes de maig, en la campanya europea Let’s Clean Up Europe, amb una neteja de la Riera de Sant Pol (alumnat de 4t) i de l’aparcament de l’escola (alumnat de 2n).

Aquests mateixos alumnes han anat a explicar la seva experiència a la resta de companys/es de l’escola amb l’objectiu de conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada i per promoure la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius.

Si voleu conéixer les activitats que es duen a terme dins del nostre programa d’Escola Verda, no dubteu en consultar aquest espai.