Jornada de portes obertes. 10 de març

Us informem que dimarts 10 de març, de 9 a 11h. aproximadament, es portarà a terme la jornada de portes obertes a l’escola.

Us recomanem que accediu als vídeos dels diferents espais i/o activitats que oferim en el nostre centre, els podeu trobar en aquest enllaç.

El període de preinscripció s’iniciarà el 23 de març i finalitzarà l’1 d’abril. Podeu consultar la informació més detallada a la web de l’escola i en el full adjunt que us donarem a la jornada de portes obertes.

Us hi esperem!

1. Vanessa Moncayo

Hola, per la gent que treballa en aquest horari, es pot visitar l’escola o tenir una reunió amb l’equip? No hi ha portes obertes en cap de setmana?
    Gràcies