EI 5 PREPAREM LES COLÒNIES!

Falten pocs dies per anar de colònies. La classe dels gats i de les pastanagues tenim moltes ganes de marxar! Però abans, necessitem preparar algunes coses.

Per parlar de tot el que farem i anar fent dentetes, hem visionat un capítol d’en Titó  (“Excursió al joc de nit”) i també hem llegit un conte (“me’n vaig de colònies”).

També ens hem trobat les dues classes per escollir el menú i per grups n’hem fet el cartell. Aquests han estat els plats que hem escollit:

Dinar:

– Macarrons – Pollastre arrebossat + patates freg. – gelatina

Sopar:

– Sopa- Pizza – Macedònia

Dinar:

– Espaguetis a la carbonara – Croquetes + Amanida – Gelat

A l’hora d’aprenentatge cooperatiu, hem pensat tots els ingredients que necessitem per fer una poció màgica, creant així l’esprai de la calma. Aquesta la podran utilitzar per equips sempre que ho necessitin. I quina sorpresa, el follet Pepet ens hi ha afegit la seva màgia!

Per acabar, al racó de llengua, s’han trobat dues lliteres dibuixades, i han hagut de dibuixar i escriure amb quins companys/es els hi faria il·lusió dormir.

Ara ja només queda fer el compte enrere per saber quants dies falten per les colònies!

Podeu veure les fotografies fent un clic aquí:

EI 5 A

EI 5 B