Carta de benvinguda

CARTA DE BENVINGUDA

Benvingudes/ts,

Ja tornem a ser a les portes de l’inici d’un nou curs escolar. L’escola està preparada per rebre els artistes que amb els seus estris, la seva il·lusió i la seva creativitat pintaran l’espai escolar donant-li vida i trobaran la manera per en sortir-se dels entrebancs i els problemes.

Tots i totes aportant el nostre granet de sorra fem gran aquest paisatge escolar. Un paisatge que està dins d’altres circumferències paisatgístiques més grans com el barri, el poble, la comarca, la província,… i així successivament com peces de domino que si cau una cauen les demés. Així dons, hem de prendre consciència que tot el que ens envolta és MEDI AMBIENT, ja sigui rural, urbà, natural,… I per això l’hem de cuidar i prendre consciència ambiental de veritat. No s’hi val celebrar el dia de … sinó que cal actuar dia a dia, cadascú de nosaltres, per realitzar aquelles petites accions que, sumades a les que fan la resta, es transformen en grans accions que la Terra ens retorna en forma de flors de colors, d’aire net, de muntanyes elegants, d’animalets, de prats verds, de cues de cavall espectaculars,… de sensacions meravelloses que sovint no acabem d’apreciar.

I tu, què estàs disposat/da a fer?

SI LA CUIDEM, ENS CUIDEM!

Benvingudes famílies Benvinguts/des alumnes Benvinguts/des companys/es

Cordialment, Equip Directiu