Aula polivalent

Ja hem començat a invertir part de la donació dinerària que vam rebre de l’AFA a finals del curs passat, per l’adequació d’una aula que ha d’esdevenir un espai polivalent.

Amb el propòsit d’anar transformant i adaptant els espais del centre a les noves metodologies, s’ha començat a habilitar l’aula polivalent; un espai acollidor, instal·lant parquet, pintant les parets amb colors neutres i col·locant cortines.

El pas següent serà dissenyar, conjuntament amb els alumnes, la distribució de l’espai i el mobiliari mòbil i polivalent que permeti adaptar l’espai a pràcticament qualsevol necessitat i afavoreixi situacions d’aprenentatge cooperatiu.

Sofàs, grades, taules abatibles, cadires apilables, coixins, monitor interactiu… són possibles idees del que podria contenir aquest espai versàtil.

Durant el curs passat es va realitzar la visita de l’Escola Roser Capdevila que participa al Projecte de recerca Smart Classroom liderat per la Universitat Oberta de Catalunya i amb la col·laboració d’altres universitats com la UB, la UAB i la UVIC, per tal d’obtenir idees per a la creació del nostre espai polivalent.