Col·laboració TAÏCA

Des de l’escola, aquest curs, es continua apostant per l’expressió artística ja que considerem que és un aspecte molt important dins del creixement integral dels alumnes.

Com sabeu, i comptant amb els recursos dels que disposem,  s’ha ampliat l’activitat de TAICA des de P4 fins a Cicle Mitjà. Per aquest motiu i per afavorir la millora de l’organització de les sessions voldríem poder comptar amb la vostra col·laboració en dos aspectes:

• COL·LABORACIÓ EN LES SESSIONS: si esteu interessats/des en col·laborar en alguna franja horària trobareu, a la consergeria,  un calendari de les sessions de TAICA perquè us pugueu apuntar. Heu d’anotar el vostre nom i cognom i el curs del/s vostres fill/s.

• APORTACIÓ DE MATERIAL: us estaríem molt agraïdes/ agraïts si  podeu aportar materials per  a enriquir l’espai del TAICA.  Si no sabeu quin tipus de material aportar, podeu passar per l’aula de les 16:30h a les 17:00h, avisant prèviament  a consergeria per comunicar-li la vostra assistència  a la mestra responsable, i així podreu mirar  la varietat de materials i les possibilitats de col·laborar.

Moltes gràcies per col·laborar!