PROJÈCTE EDUCATIU DE CENTRE

Eth PEC ei eth document qu’englòbe es trets caracteristics dera nòsta ZER.

Eth projècte educatiu de centre ei era maxima expression dera autonomia des centres, reculh era identitat deth centre, n’explicite es objectius, n’oriente era activitat e i da sentit damb era fin qu’es escolans artenhen es competéncies basiques e eth maxim profitament educatiu. Tanben, ei eth document estrategic marc dera institucion escolara que ne definís eth foncionament en er encastre des estudis, era organizacion, de gestion economica e de gestion de personau, adaptat ara realitat des escolans e ar entorn. En aguest sens, concrèta, interprete e aplique es previsions dera nòrma en vigor as trèti caracteristics deth centre, d’acòrd damb es besonhs educatius des escolans e es objectius deth centre.

Eth projècte educatiu de centre a d’èster daurit a futures modificacions e a naues aportacions, sense que pèrde es principis generaus.

PROJÈCTE EDUCATIU