TRINCAM DAMB ETH SEDENTARISME

Es escolans/es de Cicle Miei dera ZER se trapèren en Salardú tà participar ena activitat “Trincam damb eth sedentarisme”. Eth talhèr l’impartic ua fisiotarpeuta d’Aran Salut. Se hèren jòcs plan divertidi e es escolans/es apreneren era diferéncia entre activitat fisica, exercici fisic e espòrt (entre… Llegeix més»

ACTIVITAT TERNUA

Diuendres passat es escolans/es de Cicle Superior de tota era ZER se trapèren en Salardú a on les demoraue Edurne Pasaban e mès companhs entà anar tath CEC (Centre Excursionista de Catalonha). Aquiu escotèren ua presentacion deth geògraf e glaciòleg Eñaut Izaguirre sus es desplaçaments… Llegeix més»

ENFAUNA’T

Era nòsta escòla participe en Projècte “Enfauna’t: espiant era fauna deth nòste entorn”. Aguesta ei ua prepausa educatiua e participatiua ena que participen escolans/es de tot eth Pirenèu. Damb era collaboracion d’entitats e agents deth territòri s’identifique, damb era tecnica de “fototrampeig”, era fauna qu’ei… Llegeix més»

TALHÈRS BUCODENTAUS

Eth passat dimèrcles es escolans/es d’Educacion Infantila e Cicle Iniciau participèren enes diuèrsi talhèrs bucodentaus organizadi des des Servicis Assistenciaus Integrats d’Aran. Era importància d’ua bona igiena siguec er èish des activitats manipulatives que se hèren.