Sant Jordi en Gessa 2021

Planvoludes familhes,

Es alumnes dera escòla, tant petiti coma grani, auem passat ua jornada ben diferent en tot celebrar era festivitat de Sant Jordi. Auem hèt diferents talhèrs: de manualitats, de teatre, de narracion, de cançons e, de diboish, que mos a permet gaudir e hèr volar era imaginacion, era creativitat, e gaudir d´ua manèra ben especial deth dia d´aué.

Entà celebrar eth CondeZer, aguest an, es alumnes an escrit un conde titolat “Eth circ de Gessa” e auem trebalhat era expression orau. Aguest conde s´a compartit tamb es companhs e companhes dera rèsta d´escòles dera ZER.

Conde: Eth circ de Gessa

Bona diada a toti e totes!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *