SANT JÒRDI 2022

Diuendres 22 d’abriu, dempús de diuèrsi corsi, auem pogut recuperar era activitat de hestejar Sant Jòrdi totes es escòles dera ZER amassa. En aguest cas mos trapèrem ena escòla Loseron d’Arties e dempús d’un concèrt de musica s’autregèren es prèmis deth Conde ZER, prèmis de literatura e de diboish. Pera tarde des dera escòla s’augric a cada escolan/a d’un libre. Ath delà, cadun s’emportèc tà casa es manualitats hètes en classa aguesti dies. Era ZER tanben aufric a mèstres e escolans/es un petit present coma rebrembe d’aguest dia tan especiau. Aciu traparatz es fotografies.