Programa ” Consum de lèit as escòles” 2020-2021

Ena escòla e casa, as amics insubstituïbles!

Un cors mès, eth Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP) repartirà lèit, gratuïtaments, a tot er alumnat dera nòsta escòla. Eth concrèt, un veire diari pendent er esdejoar.

Resultat d'imatges per a "pla de consum de llet escoles agora"

Aguesta accion forme part deth programa europèu de distribucion de «Lèit enes escòles» que cerque promòir eth consum de lèit e es sòns derivadi enes diètes des escolans pendent era etapa de formacion des sues abituds alimentàries e ei finançada peth “Fons Europeu Agricola de Garantia de la Unió Europea”.

Eth provedidor que provedís enguan eth producte (Lèit entièra UHT) ei era empresa SERHS Distribucion.

Eth programa de «Lèit enes escòles» compde damb era collaboracion des Departaments d’Educacion e de Salut.

Era distribucion de lèit arribèc ara escòla diuendres 12 de hereuèr. S´a distribuït veires reutilitzables e biodegradables per escolan/a entà facilitar-ne eth consum deth producte. Ara ben, per normatiua COVID-19, aguest veire, auràn d’emportar-se’l en casa, cada dia, entara sua higiene e neteja. E, logicaments, retornar-lo ar endemà.

Se bèra familha cre convenenta qu’eth sòn hilh, o era sua hilha, NON participe ad aguesta campanha, ac pòt notificar, çò de mès lèu possibla, per miei dera agenda escolara.

Tríptic deth Programa de consum de lèit as escòles