Naua web: Aplicacion informatica “UsApps”

Òla familhes,

Vos informi que s’a metut en marcha era naua web – aplicacion informatica UsApps.

Era ‘UsApps’ ei un estrument qu’eth Departament d’Educacion met a disposicion de totes es persones dera comunitat educativa entà comunicar es diferentes situacions de violéncia qu´er alumnat pòt víuer o èster-ne testimòni.

Darrèr dera ‘UsApps’ i a ua equipa de professionaus dera Unitat de Supòrt ar Alumnat en Situacions de Violéncia (USAV), que hè acuelhuda, atencion e assessorament a qui i contacte, e que sosten as centres entara activació des protocòus corresponents.

Podetz trobar mès informacion ath vidèo de presentacion dera UsApps e ara Infografia. Adjunti tanben era informacion deth Plan es Escòles  Liures de Violéncies LELV e eth vidèo dera presentacion des Jornades des escòles liures de violéncia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *