ESPÒRT BLANC ESCOLAR

Era setmana passada s’inicièc un cors mès eth programa d’Espòrt Blanc enes escòles dera ZER. Aguest programa a coma objectiu impulsar era iniciacion e eth coneishement des espòrts d’iuèrn enes sues diuèrses modalitats as escolans de Cicle Miei. Era auta finalitat ei educar mejançant er espòrt a respectar, gaudir, convíuer, estimar e conéisher es nòstes montanhes damb era complicitat des mèstres e des tecnics d’espòrt. Eth programa includís dues sessions d’esquí de hons, dues d’esquí aupin e dues de snowboard enes pistes de Baqueira/Beret.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *