DIA MONDIAU DER AIGUA 2021

Bon dia familhes,

Aué, deluns 22 de març, ei eth Dia Mondiau der Aigua (World Water Day). Ena escòla trebalharam era jornada preguntant as alumnes qué signifique er aigua entà cadaun d´eri, pr´ amor qu´entà cada presona pòt significar causes diferentes. Quina importància a er aigua entara vòsta casa e era vòsta vida familhar?

Vos adjuntem dus ligams: eth prumèr, ací dejós, a on trobaratz informacion sus qué signifique er aigua entàs persones, eth sòn vertadèr valor e de com podem protegir melhor aguest recors vitau. Eth dusau ligam ei un jòc interactiu nomentat “Eth laboratòri der aigua”. Ei adreçat ar alumnat d’educacion primària. I trobaratz fiches interactives e experiéncies.

Demori que sigue deth vòste interés.