Benvenguda ath cors 2020-2021

Benvoludes familhes,

Des dera escòla contunham trebalhant entà que en seteme pogam dar inici ath nau cors escolar 2020-2021. Ara vos adjuntem uns prumèrs documents e informacions que cau tier en compde.

• Calendari e orari escolar. Ac podetz consultar ACÍ.
  • Plan d´Organizacion Provisionau peth cors 2020-2021.

Aguest ei eth  PLAN D´ORGANIZACION PROVISIONAU PETH CORS 2020-2021 Pendent era prumèra setmana de seteme acabaram d´ajustar eth plan segontes era situacion sanitària e instruccions deth Departament. Vos recomanam que ac consultatz abans der inici deth cors entà que ajatz clares totes es mesures de seguretat qu’afectaràn es vòsti hilhs e hilhes ath centre.

Eth plan definitiu aurà d´èster aprovat peth Conselh Escolar deth centre.

• Amassada informatiua mesures sanitàries e organizatiues.

Pendent era dusaua setmana de seteme, en pati dera escòla, auem previst de hèr ua amassada informativa en tot explicar es mesures sanitàries e organizatives dera escòla peth cors 2020-21. Demoram era vòsta assisténcia, mès vos demanam que sonque vengue 1 membre de cada familha. Se vos confirmarà eth dia e era ora per corrèu electrònic.

Demoram retrobar-mos damb toti e totes en centre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *